Koupili jste u nás zboží a máte s ním nějaký problém. Nejprve Vám chceme říci, že nás to velice mrzí a uděláme maximum abychom dosáhli řešení, které bude pro obě strany uspokojivé. Kontaktujte nás telefonicky +420 776 703 730 a řekněte nám co Vás trápí.
Pokud jste názoru, že je zboží vhodné reklamovat, dejte nám o tom vědět a my Vám garantujeme, že budeme posouzení reklamace věnovat maximální možné usílí.
Vyplňte prosím pravdivě a pečlivě níže uvedený formulář. Jakmile reklamaci održíme budeme Vás kontaktovat s podrobnostmi.
Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní od data přijetí.zboží do reklamace. Zboží k reklamaci nám přivezte osobně, zašlete na adresu (viz. níže), nebo si s námi
domluvte vyzvednutí zboží u Vás.
ADRESA PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI: LUKÁŠ NACHTIGALL - BAZARCOM.CZ - Opletalova 15, Praha 1,110 00
Zboží k reklamaci prosíme zasílejte pečlivě zabalené, ideálně s kompletním pří příslušenstvím, které jste k němu obdrželi.
V případě
nekompletního zboží Vám budeme nuceni toto odečíst.